Nieuwe visie voor IVA Groep
Persoonlijke en betrokken klantcommunicatie wordt steeds belangrijker voor bedrijven en organisaties. De wereld is snel aan het veranderen en daarmee de dynamiek tussen relaties en leveranciers. IVA Groep; IVA Office, IVA Print & Sign en IVA Duurzaam, bereidt zich voor op deze nieuwe toekomst.
Sinds 1985 is Hans Hofhuis directeur en enige aandeelhouder. Nu hebben zijn zoons Steven en Jeroen Hofhuis samen met Jaap Valk, die al vele jaren aan de organisatie heeft meegebouwd, samen een meerderheidsbelang verworven.
Persoonlijke betrokkenheid
Er is een nieuwe visie ontwikkeld waarbij de persoonlijke betrokkenheid de huidige leveranciersrelatie moet ombuigen naar het optimaal ‘sámen’ optrekken en het realiseren van slimme totaaloplossingen, waarbij de kwaliteit altijd bovenaan blijft staan.
‘Komt de kwaliteit ten goede’
Hans Hofhuis heeft vertrouwen in de weg die IVA Groep met haar nieuwe strategie is ingeslagen: “Mensen hechten nog steeds een groot belang aan de persoonlijke benadering. Het nieuwe team heeft een visie neergezet die ervan uitgaat dat elke dienst die IVA levert, een bijdrage aan het totaal van een organisatie moet kunnen leveren. Of er nou aan een grote of kleine opdracht gewerkt wordt, er is altijd invloed op mensen en de werkomgeving. Het bieden van een totaaloplossing houdt hier rekening mee en vooral dat de scheidslijn van de rol van klant en leverancier hierbij minder belangrijk wordt, vind ik een bijzonder aspect wat de kwaliteit ten goede zal komen.”
Bron: IVA Groep