Holland Herald Magazine twee keer in de prijzen bij Grand Prix Content Marketing
Holland Herald Magazine, het tijdschrift dat passagiers tijdens KLM-vluchten krijgen aangeboden, is bij de uitreiking van de Grand Prix Content Marketing afgelopen dinsdag twee keer in de prijzen gevallen. Het magazine sleepte zowel een Bekroning voor Magazine als voor Contentdesign in de wacht. De redactie van het magazine nam de prijzen in ontvangst.
De Grand Prix Content Marketing zijn beloningen voor de beste contentmarketing cases en de beste contentproducties in Nederland en België. De Grand Prix bestaat uit Awards voor de meest succesvolle strategieën en uit Bekroningen voor uitblinkende producties in specifieke categorieën. De Grand Prix wordt georganiseerd door Marketing Tribune en Het Genootschap van Contentstrategen.
Vernieuwd concept
Het concept van Holland Herald werd in april 2022 vernieuwd en het blad werd compleet gerestyled. Maandelijks reist het magazine volgens uitgever Hearst Netherlands ‘in de stoelzak mee met meer dan twee miljoen passagiers van over de hele wereld’.
‘Holland Herald is geen magazine dat je in het vliegtuig leest om de tijd te verdrijven, maar biedt content die echt inspireert. Hier is sprake van relevante content die wordt aangeboden op een tijd en plek waar de doelgroep er het meest voor open staat. Het magazine nodigt uit om mee naar huis te nemen, waardoor het bereik groter is dan alleen de passagiers’, aldus het juryrapport.
Foto: © BBP Media / Dwain Olsem
Geen nieuws missen? Schrijf je in voor de PRINTmatters nieuwsbrief